lørdag 28. august 2010

Tallinn Upcoming

Tirsdags kveld var et par av jentene i Volda samla. Vi begynte å snakke om å reise. Og et par timar seinare satt vi der plutselig alle sammen, og hadde bestillt både flybillettar og hotell til Tallinn i begynnelsen av november!

Hotellet er billig penge, men attpåtil et skikkelig Spa-hotell! Med skjønnhetspleie, treningsrom, boblebad og mange forskjelliga spabehandlingar. Massasje på rommet går an å bestille. Og det er også mulig for å få barnevakt på rommet (mot tilleggsgebyr), måtte le litt når eg las det.

Det blir nuk shopping, spa, kultur og jentekos! Vi har fem dagar i Tallinn, vi er vekkreist i 6 dagar, og vi får fråvær frå skulen kun eine dagen - genialt. Så vi har god tid til og slappe av og kose oss i byen, samt få med oss masse. Trur det blir bra eg :)

Så blir det Barcelona med eidajentene i juni/juli neste år!
Også skal eg få med meg Tor til Paris og til Italia (Roma+Venezia).
Eg vil også til St.Petersburg og Egypt enten med Tor eller en jentegjeng.
Og då.. då står større reisemål som Australia, Brasil, India og Thailand på tapeten.
Reisefeber!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar