onsdag 23. januar 2013

Det nermar seg avreise

No er det berre 8 dagar igjen før eg sett meg på nattbussen mot Gardermoen og byrjar den lange reisa mot Nicaragua. Er litt usikker på kor lang total reisetid eigentleg er, men eg er temmeleg sikker på at den er mykje kortare enn reisa til Brisbane på nesten 50 timar.

I skrivande stund har eg akkurat levert første oppgåva i latinamerikastudier. Denne oppgåva skulle skrivast på norsk (evt svensk/dansk), så eg har eigentleg ikkje byrja å friske opp spanskkunnskapane mine enda.
Med heile 12 kapittel frå dei to gamatikkbøkene som skulle vore arbeidd med i sjølvstudiumperioden januar, er det kanskje på tide å byrja!
Studentane som har tatt forkurs i spansk no i januar er nuk på eit mykje høgare nivå enn meg, og eg fryktar at også mange av dei som reiser ned samtidig som meg har mykje ferskare og betre spanskkunnskapar enn meg. Så då er det berre å hive seg rundt og friske opp ordforrådet, setningsbygnad, verbbøying ++!

Tenk hadde eg hatt like god spansk i dag som eg hadde juli 2008 etter språkreisa mi i Valencia! Då hadde dette vore leikande lett. Eg hadde iallefall vore på eit meir passande nivå til å gå i gong med dette studiet, som er nokre nivå høgare enn både språkreisa og all spansken eg tok på vidaregåande.

Forhåpentlig kan eg byrja så smått og undervise i litt spansk dei neste åra, slik at eg ikkje enda ein gong går 4 år utan å snakke eit ord spansk. Skremande kor raskt ein gløymer.


Ellers har eg vore både til tannlege, lege og frisør i løpet av januar. Eg har brukt uhorvelig mykje pengar på vaksiner, melkesyretablettar, solkrem og andre nødvendighetar på apoteket. Og pensumbøker.
Heldigvis har eg fått mange telefonar frå Eldretunet om ekstravakter, så bankkontoen får ei vitamininnsprøytning i februar.
Så no gjenstår berre éi dose til av vaksineinnsprøyting rett før avreise, så trur eg eg er klar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar