søndag 6. januar 2013

Haustens høgdepunkt

Kyoto, Japan.

Atmosfæra her var berre så herlig. Vandre rundt i trange smågater med spesielle butikkar, besøke mange ulike tempel, sjå byen blomstre i vakre haustfargar og la stemninga synke inn.
Sinnsro.


Og eine kvelden når vi joina nokre andre frå hostellet og deira japanske vennar, blei sittande utanfor og prate og le i timesvis.



Ha Long Bay, Vietnam

Båtlivet altså. Deilig. (Eg vart ikkje sjøsjuk!)
Sitte på dekk i bakoverlente solstolar og nyte utsikta som var nydelige Ha Long Bay.
Og faktisk sove oppe på dekk under stjernehimmelen, i staden for på lugaren.
Klatre opp til toppen av ei øy for å sjå solnedgangen.
Bade i sørkinahavet, som var alt anna enn avkjølande.
Ein av dei vakraste plassane i verda, utan tvil. Eg er enig i det, UNESCO.




Ranthambore, India.

Tiger! Safari var kjempekjekt, og vi såg fleire tigrar med våre eigne auger. Ville tigrar. Så nærme! Nydelige.



Bourke, Australia.

Her fekk vi oppleve den australske outbacken. Eg likte spesielt campingen vår ute i bushen. Ein spasertur i Mt Goundabooka med nervane i høgspenn grunna alle slangane som luska, etterfulgt av grilling, langbord og samhald på kvelden.




Lone Pine Koala Sanctuary i Brisbane, Australia.

Å få holde ein koala og å få mate, klappe og kose med små og store kenguruar.




Koh Tao, Thailand.

Etter å ha vore i India var det deilig å kunne gå rundt i shorts og singlet utan å bli sett på som det neste voldtektsofferet. (Nei, vi gjekk ikkje rundt i shorts i India, vi både burde og ville dekke oss til). Veldig chill stemning på heile øya. Kjensle av fridom.
Og dykkinga var knall, som eg har skrive om tidligare. Good life.
Skikkelig ferieparadis.




Beijing, Kina.

Ettermiddagen eg bestemte meg for å tusle bort til ein liten te-butikk, og fekk oppleve ekte kinesisk tedrikking. Små keramikkoppar, siling i fleire etappar i ulike kar og krukker, eige trebord med sluk og ei søt dame som styrte, stelte, kokte, ausa, silte, slurpa og smilte.

Den kinesiske mur. Sjølvsagt stas å ha gått på muren.



Chengdu Panda Base, Kina. 

Fordi pandaar kanskje er verdas søtaste dyr. Og dei blir tatt godt vare på og har det godt her.



Taj Mahal, India.

Storslott og vakkert. Imponerande kjærleikserklæring.



Byron Bay, Australia

Mitt første dykk og paragliding. Adrenalindagen.
Skikkelig avslappa hippie-good-feeling-stemning i heile Byron.




Hiroshima og Myjajima, Japan

Gripande, trist og vakkert. Rett og slett.
Japansk deilig atmosfære på øya Myjajima.
 




Horse Race i Hong Kong.

Den første kvelden vår av den sjølvstendige reisa. Blei kjend med mange hyggelige britar og fekk oppleve skikkelig feststemning med gangman style.



Disney World i Tokyo.

Paradis for alle små kan eg tru. Fin og fargerik dag.




Og ja, det er sikkert mykje eg burde hatt med. Mykje eg har gløymt allereie.
Alt i alt - ein fantastisk haust!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar