onsdag 2. januar 2013

Værsjegod neste

Juleferien er over og dei fleste av vennane mine reiser tilbake til Noregs krokar for å studere vidare. Eg skal vere på Eid ein litan månad til, men kjenner at det eigentleg er alt for lite.
Per dags dato er eg ikkje klar for å begi meg ut på neste studiereise, men eg kjenner at eg er like lite klar for å byrja å studere dagleg i Volda, om det hadde vore tilfellet.

Klar eller ikkje har eg byrja å ordne ting og tang til vårens studium:
- Betalt skulepengar og bukostnadar til Universitetet i Leon.
- Bestillt og betalt tur/retur billett Oslo-London-Miami-Managua. Eg blir vekke frå 1.feb til 29.april.
- Betalt Gouda Reiseforsikring OG Tryg reiseforsikring. (Gouda var obligatorisk frå skulen si side, og eg orkar ikkje kansellere mi vanlige forsikring berre for eit halvår.)
- Betalt semesteravgift til HiVolda.
- Søkt om, betalt og fått visum til USA. Er ikkje berre å mellomlande der, nei.
- Fiksa meg internasjonalt studentkort. Som eg eigentleg skulle få i haust.
- Sendt inn vitnemål og registrert meg hos Høgskulen i Vestfold.
- Fått godkjendt spanskstudiumet som ein del av allmennlærarutdanninga mi ved Høgskulen i Volda.
- Leita etter pensumbøker på norske, engelske og spanske bokhandlarar på nett. Utan å finne alle. Og sendt desperat mail til akademika.no, i håp om å få bøkene før innleveringsfristen på arbeidskravet om 3 veker. Ja, eg er kanskje litt seint ute, men tida fyk ifrå meg.
- kjøpt solkrem og hudpleieprodukt. Det er visst overraskandes vanskelig å få fatt i der nede.
- søkt om lån og stipend.
- ordna legetime for vaksine-konsultasjon.


Så gjenstår det å:
- Sende dokumentasjon på innbetalt HVO-semesteravgift til HiVe. Dumt å betale dobbelt.
- Sende inn ankomstskjema til skulen.
- Fikse fronter, studentweb, osv hos HiVe.
- Skaffe pensumbøkene!
- Fikse ferie og flybillettar til Tor.
- Kjøpe og sette vaksiner.
- Fikse mykje anna som eg ikkje enno veit må fiksast.
- Friske opp spansken.
- Levere eit arbeidskrav i spansk i løpet av januar.
- Skaffe overnatting første natta i Nicaragua.
- Finne ut kvar eg og Tor vil reise i påskeferien. Eller rettare sagt: finne ut om vi skal til nokre av landa som krev fleire vaksiner enn Nicaragua.

Ja, også har eg eksamen i AA-studiet om 7 dagar. Det må eg ikkje gløyme..

Bilete frå kysten utanfor Leon, der studiesenteret ligg..

1 kommentar: