onsdag 30. januar 2013

Siste dagane med vinterkos (for no).

Avreise om .. 31 timar!

I skrivande stund sit eg med venstre arma godt henslengt etter legens ordre, då siste innprøyting av vaksiner før avreise er fullført, og kroppen forhåpentligvis straks går i gong med å produsere antistoff.

Spanskbøkene ligg foran meg, så eg kikkar litt i dei og prøvar å friske opp litt gammal kunnskap og tileigne meg noko ny kunnskap. Eg er framleis ikkje heilt på nivået eg sjølv ynskjer.

Kofferten står .. på boda? Eg skal gå å leite den fram så eg kan byrja så smått og pakke.
Så fort eg har pakka kofferten og printa ut litt reisedokument er eg vel eigentleg klar for avreise!

Dagane går fort, og kveldane enda fortare. Spesielt når det er så mange folk eg vil møte før avreise. Det har blitt mange kaféturar, middagsbesøk osv i det siste. Og det er jo berre kjekt!
Her er litt bilete frå den fantastiske søndagen min med familie, hytte, islagd fjellvatn, skøyter, spark, barnelatter, pølser, vafler, kakao, og kos. Trur eg koste meg minst like mykje som dei minste.



Eg kjenner vel eigentleg at eg ikkje er heilt klar for å reise ifrå Tor allereie i morgon. Det er verre denne gongen enn i haust når vi var ein gjeng som gira kvarandre opp, og eg var klar for eit utruleg eventyr utan like.
No skjønar eg eigenleg ikkje heilt at eg skal vere vekke omlag like lenge..
Men så fort eg kjem meg ned til Nicaragua reknar eg med kvardagens eventyr byrjar, og at eg stortrivst med opplegget. Skal bli godt å kome i gong med studia, og kjenne i løpet av vekene at ein blir ein del av samfunnet der nede.
Eg veit ikkje heilt kva eg skal forvente meg av Nicaragua. Etter all reisinga i haust har eg adoptert ei særs avslappa reisehaldning, så eg har omlag ikkje planlagd noko denne gongen, men tenker å ta alt som det kjem. Så det blir spennande!

Og elles - ja, så har eg blitt vald ut som den offisielle bloggaren for kulturstudier i Nicaragua. Det vil seie at det er eg som skal stå for Nicaragua-innlegga på http://kulturstudier.wordpress.com, og tydelegvis også på framtida.no.
Det har ikkje så mykje å bety for dykk leserar, anna enn at bloggen då plutselig har oppdateringsgaranti kvar veke. Og at eg skal prøve å skrive innlegga på skikkeleg nynorsk, og ikkje så mykje dialekt. (Sjølv om eg må innrømme at eg ikkje er heilt overtydd om kva som er lov å skrive på nynorsk etter den nye rettskrivinga som kom 1.aug i fjor..)



No er eg klar til å blogge om eigne erfaringar frå Nicaragua, og vise dykk bileter eg hatt sjølv.
Kjem snart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar