onsdag 10. april 2013

Noreg, mitt Noreg

Eg har hatt det veldig fint i Nicaragua, men no kjenner eg at eg er veldig klar for å reise heim att til Norge.

I haust var eg aldri 3 månader på ein plass, men reiste mykje rundt om, og vart difor ikkje lei undervegs. Eg var omlag 2 månader i Australia, men kunne lett ha vore der lenger. 2 månader er derimot nok i Nicaragua, kjenner eg.

Det er eit veldig fint land, og eg anbefalar virkelig å reise hit. Det er mange som busett seg her i årevis, og syns det er veldig fint. Eg er veldig glad for at eg reiste ned hit (ikkje misforstå meg), men personlig er eg fornøgd no. No er eg klar for å fokusere alt på å lære mest mulig spansk før eksamen, fullføre eksamenane og reise heim.


Eg er lei av alt bråket og kaoset som er overalt. Eg saknar å gå rundt omkring på Eid utan å bli sleten i hovudet. Å kunne gå rundtomkring og tenke på saker og ting utan å bli avbrutt av taxiar som tutar, folk som ropar og plystrar, bilar som køyrer rundt med reklame via høgtalerar og supersmale gangfelt fulle av folk, hol og stolpar.

Eg er lei av å ikkje få sove om natta fordi det er for varmt. Eg saknar å kunne ligge under ei dyne. Pakke meg inn og kose meg.

Eg gledar meg til norsk sommar. Å kunne gå ut i dongeribukse, sokkar, småsko og ein lett topp. Og å ta på meg ein lett kardigan på kveldane. Eg gledar meg til å ikkje vere konstant svett/klam.
Eg gledar meg til lange og lyse kveldar. Og norsk grillmat. Potetsalat!

Eg ser fram til å ete kjøttkaker, heimelaga pizza, knekkebrød med kremost, grovskjever med brunost og mykje meir. Eg gledar meg til å bake og lage mat på eit reint kjøkken.

Eg gledar meg enormt til å sjå mine herlige tantebarn igjen!
Og å tilbringe sommarkveldane ilag med familie, kjæresten, svigerfamilie og vennar.
Det er mange herlige personar eg gledar meg til å sjå att!

20 dagar igjen. Eg skal jobbe mykje med spansk, briljere (høhø) på eksamenane og ankomme stuptrøtt og superhappy på Sandane flyplass. Nordfjordeid, vakre Nordfjordeid med så mange vakre mennesker, eg ser deg straks!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar