onsdag 10. april 2013

Sensur

Dette innlegget her må dykk ikkje kopiere Kulturstudier og Framtida. Dette innlegget er kun eit kraftig utpust frå ei irritert menstruell kvinne. For å prøve å bevare møblane på hostellet.

Som eg skreiv i forrige innlegg er eg begynt å bli klar for heimreisa.
Noko eg ikkje skreiv var at eg er drittlei av å dele kjøleskap og kjøkken med mattyvar.
Eg har tidligare skrivet om den forsvunne gåve-sjokoladen. 6 av 9 sjokoladeplater var vekk. Men det stoppa ikkje der.
Eg fikk også to 6-pk Kvikk Lunsj av Tor. Og sjølv har eg ete heile 2 stk av 12. Fleire eksisterar ikkje. Riktignuk har eg delt ut nokre, men også desse har blitt fråstjelt. Så når eg såg at det kun var 2 stk igjen åt eg dei opp sporenstraks på trass. Eigentleg ville eg spare dei til eksamen var nærare, men eg er 100% sikker på at nokon andre hadde ete dei opp før den tid.
I tillegg har ein opna, men såvidt smakt på, pose av Hersheys sjokolade berre forsvunnet.
Og no såg eg plutselig at jammen er ikkje yoghurten min vekk også! Ikkje nok med at dei har tatt 6 plater Matagalpasjokolade, 10 kvikk lunsjar, melkesjokolade og ein pose hersheys (I løpet av 3 veker! Det byrde byrja å syne på fasongen.), men no byrjar dei å ta den andre maten min også!

Det har gått så langt at eg no tømde heile boksen min. All sjokoladen eg har igjen ligg på senga mi, i magen, mellom tenna og rundt leppene.
Det har gått så langt at eg ikkje lenger gidd å kjøpe meg noko på butikken med mindre eg skal ete det same dag. (Og det er ganske tungvint!)
No når eg tømmer kjøleskapet blir det ikkje oppfyllt.
Då sit vel ein stakkar og svelt, heilt til vedkomande lærer å kjøpe seg sin eigen mat.

Eg kan ikkje hugse sist eg var så irritert. Det berre må vere hormonar og syklusar som gjer meg så hurpete.
(også er eg litt irritert fordi eg byrjar å bli forkjøla og haudeverken hamrar.)
Eg føler meg som ei heks, men eg måtte få det ut.
Eg har framleis lyst å sparke noko.

No er eg kjempeklar for å reise heim.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar