torsdag 20. desember 2012

Bangkok.

Vi var ikkje så flinke til å utforske Bangkok. Etter ei heftig rundreise på 105 dagar vart det ikkje så høgt tempo på dei siste to. Men vi utforska takterrasen med svømmebasseng ein heil del. Vi låg der omlag heile første og andre dagen, til sola forsvann bak taket kl.15. Det var riktignuk skya mestedelen av dagane, men det var berre deilig, så steikheitt som det var. Vi orka ikkje mykje sprell i den heten, og føler vi har sett nok av både tempel, butikkar og by generelt. Bangkok er sikkert eit super by med litt av alt. Men med tanke på alt vi har sett denne hausten, så fann vi liksom ikkje noko nytt, eller noko særeige med bangkok. Eg hadde litt lyst på floating market, men dei fleste var langt langt unna, eller så kosta det fleire hundrede kroner (!!) å leige seg ein båt så ein kunne delta.

Første kvelden reiste vi til Silom og Pangang market. Der pruta vi mykje, men sjølv om vi fekk prisen ned i 30-40% av det dei opprinnelig ville ha, følte eg ikkje at det var særleg billig. Var nesten billigare i butikkane på Koh Tao, faktisk. Men eg fekk no brukt litt peng likevel. Dvs, det vart ikkje brukt så veeldig mykje. Med berre tresiffra på bankkontoen kjem eg meg såvidt heim, og kunne ikkje handle stort mykje meir enn å bruke opp bahtane eg hadde til overs.


Andre og siste kvelden reiste vi på Hard Rock Cafe og avslutta heile turen vår med eit alt for stort måltid, atter ein gong.


Neste morgon stod vi opp og byrja på vår lange tur heim til vestlandet av Noreg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar