fredag 14. september 2012

Titt innom

Bikkar innom for aa seie hei og haa fraa Bourke!
Her har vi dei siste 5-6 dagane gjort mykje spenannde og mange utruleg kjekke ting.
Ingen "skikkelige" innlegg blir posta foer eg kjem tilbake til min eigen pc i Brisbane, slik at eg kan legge ved ein heil del bileter i samme slengen.
Eg har uansett ikkje hatt tid til aa blogge noko denne veka, for den har rett og slett gaatt i eitt!
Skal byrja aa skrive nokre innlegg no, men kjenner eg meg sjoelv rett gaar eg snart lei av dette australske tastaturen. Dessutan maa eg snart forberede meg paa kveldens avskjedsmiddag med hele klassa og alle vertsfamiliane ++.
Dersom eg klarar aa gjere innlegga ein broekdel saa interessante som dagane her, har daakke mykje aa glede daakke til!

Smakebit:
Det foerste vertsfamilien sa til meg naar vi ankom huset deira var
"For nokre maanader sidan naar det var flaum her skulle eg paa toalettet og fann ein svaer slange i doskaala! Ein slik ein som ein helst ikkje vil moete i det heile tatt...."
Dei 10 mest giftige/doedelige slangane i verda finnast i Australia, og sjoelvsagt ogsaa i Bourke..
Og dei har doedelige og farlige edderkoppar ogsaa!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar